...Gulai AyaM...n...sambaL mangGa...  

Posted by *iLeBiU*

salamzz...............(",)",)/~......mak ai..tjuk gulai ayam...bkan nk bg resepi baru tuk gulai ayam...tp,ni nk habaq cket...citer anak buah aku sorang nip...sejak aku blik cuti ni, tiap2 ari masak gulai ayam jerk...mana tak nyer...kalo masakan lain alamatnyer xmakan nsi la...asyek nk ayam gulai jer...aku apa lagi..dengan pnuh usaha..berkorban jiwa raga..hak hak...masakla ayam gulai tiap2 hari..juz tuk die jer...tuk org lain masakan lain plak...adoila aciF nip....maksudnyer tiap2 hari aku masak gulai ayam n satu lg menu lain tuk da rest...huuu..


xtawla bile aku blik kmpus nnti,masih aktif ke x gulai ayam hari2 tu...hak hak...alamatnya tiap2 hari umi nye kena bli la gulai ayam tu...kot2la asyek duk teringat gulai ayam yg aku wat tu...mklumla masakan aku ni mmg besH giler r..hahaha....persan toL...bio je lah..mmg besh tul pon...kan acif kan???siap mkn 2 pnggn lgi tiap kali makan tu....

menu aku lak tiap2 hari sambal mangga...wadush2...mmg da jd fav aku kot skang..dulu xla suke sgt..tp,sjak blik ni,asyek nk mkn sambal mangga je...mngidam kah???hak3...tiap2 hari mesti ade sambal mngga...fuhhh!!..siap ratah lagi tu...mmg besh giler r........nyummieYY...ni pon baru lepas bantai sambal mangga la nip...konyang kot ngn ayam gulai lagi...gulai kuning ikan lagi...mmg mmbuka selera la menu arini....alhamdulillah........................=)

dah...tgh pikir nk wat aktviti pe nip...tidokah??nonton tv kah??jalan2 kah???...hahaha...no idea...zassstt...layannnNn..

ni lah gulai ayam yg anak2 buah aku gila2kan tut,...haha...

Ni lah sambal mangga aku yg sgt2 lah besh tu...nyummmmmieyY..

This entry was posted on 3:02 PM and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments